S krokoměrem do boje!

25. února 2016 v 21:44 |  Cvičení
Pro pacientky s PCOS je pohyb nezbytnou nutností. A navíc jakýkoliv pohyb je lepší než žádný. Pokud se nejste schopné donutit vyrazit do fitka nebo ani cvičit doma podle videí, zkuste začít ještě jednodušeji. Pořiďte si krokoměr nebo chytrou aplikaci na počítání kroků do telefonu.

Lékaři doporučují, abychom všichni bez výjimky ušli alespoň 10000 kroků denně, což je zhruba 7 km. Tak schválně - kolik z vás ujde 10000 kroků každý den?

Jistě si stejně jako já myslíte, že to je hračka. Z mojí osobní zkušenosti ale vím, že to je sakra námaha, abyste tuto metu pokořily, a navíc denně. Ale pokud na sebe budete dostatečně přísné, tak vás ze začátku bude splnění denního limitu kroků velká motivace, a postupem času se pro vás vašich 10000 stane rutinou. Navíc takto krůček po krůčku zamíříte ke zdravějšímu životnímu stylu a váze, a to doslova.

A pokud si nevíte rady, jaký krokoměr vybrat, tak já osobně jsem si zakoupila vivofit od Garminu a jsem s ním úplně maximálně spokojená. Kromě ušlých kroků ukazuje čas, datum, počet kroků, kolik jste ušly a kolik vám chybí do splnění denního limitu, přepočte vám ušlé kroky na kilometry a ještě navíc vám spočítá spálené kalorie. Všechna data si můžete stahovat do počítače nebo telefonu a takto sledovat svoje týdenní a měsíční pokroky. Pokud jeden den svůj limit splníte, krokoměr vám na druhý den přichystá o trochu vyšší limit, naopak, pokud se vám vaše meta nepodaří zdolat, tak se vám počet kroků na další den nepatrně sníží. Pokud vám nevadí s krokoměrem na ruce i spát, tak umí zaznamenávat i váš spánek, tak snadno zjistíte, zda spíte opravdu tvrdým a kvalitním spánkem.

Nezbývá mi, než vám popřát, abyste k splnění svých denních limitů vyrazily hned zítra a nejlépe pravou nohou Mrkající
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama