Jak na sport na cestách

5. června 2016 v 19:47 |  Cvičení
Všechny vás moc zdravím! Jak jsem již dříve psala, právě se nacházím na služební cestě v Kalifornii a vnímám to částečně i jako skvělou dovolenou a také jako parádní příležitost, jak se dát do hromady po stránce fyzické, psychické a celkově zdravotní. Pokud jste se některá z vás dostala do podobné situace jako já - tedy snažíte se otěhotnět, ale nejde vám to a váš lékař vám diagnostikoval PCOS - cesta někam daleko od domova vám může velmi prospět. Samozřejmě, pokud jste spíš domácí typy, tak vás nebudu nutit, abyste jely nutně přes polovinu zeměkoule, jako jsem jela já.. Nicméně zauvažujte aspoň o nějakém wellness víkendu třeba na Šumavě nebo někde jinde v Čechách, kde to máte rády.

No a teď již k samotnému tématu dnešního článku - ANEB - jak můžete sportovat na cestách. Bude to dneska spíš takové nahlédnutí do mého života, takže doufám, že vás nebudu nudit Smějící se

První týden v novém prostředí pro mě byl hodně těžký. Krom toho, že jsem v USA poprvé, ubytování jsem si hledala po internetu a víceméně se tím vrátila do dob, kdy jsem žila na koleji, tak jsem ještě měla úplně pekelný jet lag a prakticky první čtyři dny jsem měla po poledni šílený útlum - aby ne, moje tělo už mělo tou dobou 9 večer. Spolubydlící mě tady přesvědčovali, že to nejhorší, co můžu udělat je, že si okolo čtvrté páté večer jdu lehnout. Ale jak jistě víte - spánek je důležitý a naše tělo si o něj prostě řekne samo. Takže jsem první den spala odpoledne asi 2 hodiny a postupně jsem to každý den zkracovala o půl hodiny, až jsem ve čtvrtek už vůbec spát nešla.

Hned poté co jsem se aklimatizovala jsem začala řešit, jak se tady udržet v kondici.. Mám malý pokoj, takže jsem ze začátku zkoušela jógu, ale moc to nešlo. Chodila jsem pěšky do práce, to mi každý den dalo nějakých těch 8km chůze, ale moc mě to neuspokojilo. Takže jsem si nakonec koupila kolo, takže teď jezdím každý den na kole, ale zase flákám chůzi - k tomu jsou opravdu ty krokoměry super. Takže si teď zkouším hlídat oboje. O víkendu mám pohybu více, přes týden kvůli práci méně, ale snažím se. No a do toho jsem našla na zahradě skvělé místo, kde se můžu plně věnovat józe, skrytá před spolubydlícími, ale s dostatečným prostorem pro cvičení a bez vysokého koberce, který by mi narušoval balance v asánách. Teď začínám přemýšlet ještě o běhání, mám před sebou totiž ještě dalších 5 týdnů, než za mnou přijede manžel, abychom vyrazili na velký okruh Kalifornií. A k běhání člověk krom pohodlného oblečení a obuvi nic nepotřebuje.

Takže ve zkratce řečeno - chůze, jóga, kolo a pravidelný spánek, prostě ideální dovolená.

Pohyb a spánek je velmi důležitý, pokud chcete mít nad svým PCOS převahu, tak na to určitě myslete. Navíc takový pobyt daleko od rodiny a blízkých vám otevírá nové možnosti a hlavně vám umožní, abyste se soustředily jen samy na sebe, pročistily si hlavu a mohly začít znovu, což jistě stojí za to. Takže moje rada na závěr - pokud můžete, sbalte si pár nejnutnějších věcí a odjeďte se zregenerovat Mrkající Jaký sport nejčastěji praktikujete na cestách vy?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama