Zaměřeno na jídlo

28. listopadu 2016 v 12:35 |  Dieta
Již v minulém článku jsem nastínila, že poslední dobou nějak nezvládám hlídat svoje stravování, což bych řekla, že bude jeden z faktorů, proč ještě nejsem těhotná. Nicméně nejsem zbabělec, abych se vzdávala, dneska jsem začala svoje 4té kolečko s clostilbegytem a s tím zároveň znovu boj se svojí děložní sliznicí.

Minulý měsíc jsem se dostala již přes 8 mm, takže jsem slavila malé vítězství - kombinace, jak jsem toho dosáhla sice nebyla úplně finančně přívětivá, nicméně 8,3 mm za to rozhodně stálo. Každý den jsem pila 2 šálky čaje z maliníkového listí, ráno a večer jsem si dala 1 dcl šťávy z granátových jablíček a k tomu jsem si dávala 1 tabletku B-komplexu. Ale samozřejmě jsem byla bez té zeleniny a ovoce, což mě dost mrzí, ale tak mám další šanci, abych to napravila Usmívající se

Maliníkový čaj i šťávu z granátových jablíček můžete začít pít hned 1. den cyklu a oboje se pije do dne ovulace. Účinek jsem se ještě snažila zesílit zábalem z ricinového oleje. Nějaký kus bavlněné látky necháte napustit kvalitním ricinovým olejem (použila jsem bavlněnou utěrku, olej nesmí odkapávat, necháme látku absorbovat vše, co pojme). Na gauč či postel si dáte ručník, na který si lehnete. Na břicho umístíte látku napuštěnou ricinovým olejem, překryjete igelitovým sáčkem a navrch dáte nahřívací lahev s vodou nebo nahřívací polštářek (ten používám já, obsahuje nějaká zrníčka, která se v mikrovlnce ohřejí). Zábal necháme působit 20-30 minut. Je to báječná relaxace.

K tomu si přidáme ještě výčet potravin, které bychom mohly zařadit do jídelníčku, abychom naši plodnost ještě trochu postrčily tím správným směrem.

1/ Fazole nebo jiné luštěniny. Na Harvardu udělali studii na téměř 19000 žen, které se snažily otěhotnět a zjistily, že ženy, které konzumují více rostlinných než živočišných proteinů mají daleko menší problémy s otěhotněním.

2/ Zelená listová zelenina jako je špenát, římský salát nebo třeba i brokolice. Tato zelenina obsahuje hodně kyseliny listové a zároveň vitamíny B řady. Její konzumace zlepšuje plodnost u žen a zároveň zlepšuje i kvalitu mužských spermií.

3/ Dýňová semínka obsahují velké množství nehemového železa. Podle vědců ženy, které užívají potravinové doplňky s nehemovým železem mají daleko nižší problémy s otěhotněním, a to až o 40% než ženy, které železo neužívají.

4/ Olivový olej napomáhá ke snížení zánětu v organismu a pomáhá s regulací inzulinové senzitivity, doporučuje se používat do salátových zálivek.

5/ Losos. Tato ryba obsahuje velké množství omega-3 kyselin a zároveň by mělo dojít k podpoře krevní cirkulace v reprodukčních orgánech.

Takže abychom to na závěr shrnuly - ideální vyvážená a na plodnost podporující živiny bohatá večeře či oběd je ideálně zeleninový salát s fazolkami, posypaný dýňovými semínky, zakápnutý olivovým olejem a může v něm být natrhaný grilovaný losos. No, asi vyrazím do obchodu pro lososa Usmívající se
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama